آروان
بازی تاین
تقویم 1403

دانلود Autodesk Alias AutoStudio برای ویندوز

Autodesk Alias AutoStudio نرم افزاری بی نظر برای طراحی، ایجاد مدل های مفهومی، ایجاد سطوح و نمایش مدل های پروتوتایپ است. اگرچه این کار ها را در سایر برنامه های اتوکد می توانید بکنید، این اپلیکیشن کار شما را تا حد زیادی ساده سازی می کند. می توانید تمام کارهای مورد نیاز خود را در این برنامه انجام دهید، بدون این که لازم باشد از چند برنامه به شکل همزمان استفاده کنید. می توانید از یک منبع برای تمام طرح های خود استافده کنید.

این اپلیکیشن با سایر برنامه ها همگام سازی می شود و از خروجی های آن می توانید در سایر اپلیکیشن هایی که از فرمت های خروجی این برنامه پشتیبانی می کنند، استفاده کنید. ایجاد کردن استایل دلخواه، تعیین ضخامت سطوح، نسبت سطوح، میزان نرمی و سختی، و بسیاری دیگر را می توانید در این برنامه تنظیم کنید. این اپلیکیشن برای طراحی محصولاتی نظیر خودرو بی نظیر می باشد. ایجاد کردن قالب ها و استفاده مجدد از آن ها به راحتی در این برنامه انجام می شود. Autodesk Alias AutoStudio محاسبات و پردازش مدل ها را با سرعت بسیار بالایی انجام می دهد و می توانید مدل های پیچیده که هندسه مشکلی دارند را به راحتی خروجی بگیرید. امکان بازنگری کل محصولی که طراحی کرده اید در Autodesk Alias AutoStudio وجود دارد.

ادامه مطلب

دانلود نرم افزار حذف اطلاعات بدون امکان بازیابی O&O SafeErase Pro 7.0 Build 155

دانلود O&O SafeErase Pro

نرم افزار عالی حذف کامل اطلاعات بدون قابلیت بازیابی

نرم افزاری کارامد جهت حذف دایمی اطلاعات حساس و شخصی شما می باشد. بعد از استفاده از این ابزار حتی سخت افزارهای بازیابی و هکرها نیز قادر به بازیابی اطلاعات شما نخواهند بود. شما تنها با یک کلیک ماوس قادر خواهید بود پارتیشن ها ، فایل ها و فولدرهای خود را حذف دایمی کنید. O&O SafeErase همچنین با اسکن مرورگر اینترنتی شما تمامی فایل های حاصل از وبگردی ، کوکی ها ف پسوردهای ذخیره شده شما و ... را حذف دایمی می کند. این نرم افزار از 6 متد پیشرفته که شما به انتخاب خود انها را بر میگیزنید برای حذف فایل ها استفاده میکند. همچنین این ابزار قادر به حذف کامل اطلاعات حافظه ای جانبی ، فلش ها و هارد های اکسترنال نیز می باشد.

O&O SafeErase Professional به شما کمک می کند داده های مهم خود را به شکل کامل پاک کنید تا امنیتتان فراهم شود. با حذف کردن اطلاعات خود توسط این برنامه می توانید اطمینان حاصل کنید که آن ها به شکل کامل از دسترس خارج شده اند و در دستان افراد اشتباه نمی افتند. هیچ هکری قادر نخواهد بود که داده هایی که توسط این نرم افزار پاک کرده اید را بازیابی کند. با تنها یک کلیک موس، اطلاعات شما به سرعت حذف می گردد و هیچ ردپایی از آن ها باقی نمی ماند. با ابزار آنالیز این برنامه می توانید تمامی فایل هایی که ریسک امنیتی برای سیستمتان ایجاد می کند را پیدا کنید و به سرعت آن ها را حذف کنید. اکنون از SSD ها نیز پشتیبانی میشود. در صورتی که داده های قبلی خود را به شکل عادی حذف کرده باشید و ردپایی از آن ها به جای مانده باشد با کمک این برنامه و چند کلیک مختصر می توانید آن ها را بیابید و به حذف کامل آن ها بپردازید تا هیچ فردی دسترسی به آن ها را نداشته باشد. با مرور در سطح وب، با ذخیره سازی کوکی ها، تاریخچه و ... به شکل خودکار در سیستمتان در خطر امنیتی قرار می گیرید، زیرا از اینگونه داده ها اطلاعات مختلفی را می توان استخراج کرد. این برنامه تمامی تاریخچه های ذخیره سازی شده را لیست می کند و به شما امکان حذف کاملشان را می دهد.

ادامه مطلب

نرم افزار Cyberlink YouCam

Cyberlink YouCam نام نرم افزاریست که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا بر روی تصاویر ارسالی از طریق وب کم خود افکت هایی را نیز اضافه نمایند. به کمک این نرم افزار کاربران به راحتی می توانند انواع افکت های مورد نظر خود را بر روی تصویر قرار داده و در سمت مقابل به دوستان خود نشان دهند. این نرم افزار در چندین حالت مختلف توانایی قرار دادن افکت ها را بر روی تصویر می دهد ، قابلیت قرار دادن افکت ها بر روی گفتگوهای زنده و توانایی ضبط تصاویر در حال ارسال و یا دریافت ، توانایی قرار دادن Avater و عکس های متحرک به جای چهره شما به عنوان مخاطب برای طرف مقابل ، توانایی نمایش فایل های Presentation و عکس در تصویر برای اجرای کنفراس های تصویری و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت CyberLink می باشد.
ادامه مطلب

https://dl6.patoghu.com/alireza/1394/04/Pic/Q-Dir.jpg

Q-Dir نام نرم افزاری برای مدیریت فایل ها و پوشه های شما میباشد که این کار یعنی مدیریت فایل ها را برای شما راحت میکند.شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید سریع و آسان به هارد دیسک ها ، پوشه ها، USB و دیگر ابزارهای ذخیره سازی دسترسی داشته باشید. یکی از کاربر هایی این نرم افزار این میباشد که وقتی پوشه ای یا فایلی بیشتر مورد استفاده قرار گرفته باشد رادر منوی دسترسی سریع قرار می دهد تا شما به راحتی و سریع به آن دسترسی داشته باشید.

با استفاده از این نرم افزار که امروز تیم پاتوق یو برای شما آماده کرده است در وقت خود صرفه جویی کنید . همچنین شما میتوانید نسخه قابل حمل (Portable) این نرم افزار را در ادامه دانلود نمایید و آن را بر روی هارد های قابل حمل ، داشته باشید.

ادامه مطلب

دانلود hamachi

Hamachi یک نرم افزار مجازی سازی شبکه است که توسط شرکت LogMeIn توسعه یافته است. این نرم افزار به کاربران امکان ایجاد یک شبکه خصوصی مجازی  را برای اتصال دستگاه های مختلف به یکدیگر از راه دور فراهم می کند. این برنامه برای استفاده در بازی های چند نفره آنلاین و همچنین برای اتصال به دستگاه های دیگر از راه دور استفاده می شود. Hamachi به کاربران امکان ایجاد شبکه های مجازی با تعداد دستگاه های مختلف را می دهد و امنیت و حریم خصوصی بالایی را برای ارتباطات آنلاین فراهم می کند.

Hamachi از پروتکل SSL استفاده می کند که امنیت بالایی را برای ارتباطات ارائه می دهد. این نرم افزار به کاربران امکان اتصال به دستگاه های دیگر از راه دور را از طریق اینترنت به راحتی و امنیت بالا می دهد.

ادامه مطلب

دانلود Google Chrome

دانلود کروم / Google Chrome از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟با دانلود کروم شما قادر به اجرای سریعتر صفحات وب خواهید بود.نصب کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 9 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. رقیب اصلی کروم را دانلود فایرفاکس قلمداد می کنند. در این پست نیز دانلود کروم اندروید در دسترس می باشد.

ادامه مطلب